10 Aralık 2009 Perşembe

Uygulama: ZAGG invisibleSHIELD Nokia 5800 XpressMusic


Uygulaması hakkında pek fazla bilgim olmadığı için nette kısa bir araştırma yaptım. Uygulama yapanlar yorumlarında, "önce arka kapaktan başlayın çünkü uygulaması kolay olan ve tecrübe edinebilmeniz için en uygun kısım" deniyordu. Telefonun çizilmeye çok müsait olduğunu kanaat getirdikten sonra hemen sipariş verdim ve bugün itibari ile elime ulaşan ürünü telefonuma uyguladım.



Ürün ile beraber açıklamalı uygulama klavuzu gönderilmiyor o yüzden bazı konuları açıklayacak olursak.

Uygulama: ZAGG  invisibleSHIELD  Nokia 5800 XpressMusic

  • Telefonunuzu önce güzelce temizleyin. Üzerindeki toz zerreciklerini ve yağ kalıntılarından arındırın.
  • Ürünü uygulamadan önce mutlaka ellerinizi sprey ile ıslatın.
  • Yerinden çıkardığınız ürünü sprey ile güzelce ısladıktan sonra telefonunuza oturtmaya çalışın tek seferde yapamayabilirsiniz nazikçe çıkartın eğer parmak izi olursa sprey ile ıslayın parmak izi kayboluyor.
  • Uyguma bittikten sonra ürünün içinden çıkan tarama parçası ile fazla suyu iterek çıkartın ama fazla bastırmayın şayet ıslak malzeme esneme yapıyor.
  • Köşeleri yapıştırmak için 5-6 saniye avuk içiniz ile baskı yapın. Benim şöyle bir tespitim oldu ürün ısı ile telefonunuza yapışıyor. Avuç içiniziniz sıcaklığı köşeleri çok rahat şekilde yapıştırmanızı sağlayacak.
  • Ekran uygulamasını yaptığınızda mikro kabarcıklar oluşabilir yarım saat sonra itici tarak ile tekrar tarayın zamanla kabarcıklar kayboluyor.


Ürünün yapısından söz edecek olursak, yemeklerin üstüne kaplanan ve her mutfakta olduğunu düşündüğüm streç filmin daha kalını ve daha sağlamı sanırım yeterinde açık bir tarif olur.

Ürün amerikan malı ve ömür boyu garantili dikkat edin ömür boyu diyorum adamlar bu konuda iddalı! Amerikada 1 milyondan fazla satmış, daha çok iphone kullanıcıları tarafından tercih edilmiş ama firma gelen yoğun talep üzerine olsa gerek bazı markaların bazı modellerinede üretim yapmış.

Ben montajı 1 saatte yaptım ama şimdi 20 dakikada yapabilirim. Aslında çok basit ama biraz el becerisi istiyor çok memnun kalacağınız bir ürün almak isteyenlere şiddetle tavsiye ederim!

0 yorum:

Paylaşım ağ'larında PAYLAŞ !