26 Ağustos 2009 Çarşamba

Flash İntro Maker

Flash intro maker sayesinde web sitenize swf (flash) tabanlı olarak bannerlar düzenleyebilirsiniz...

Hiç bir eklentisi yoktur ayrıca bir çok özellik'de programda yüklüdür.
Program free (ücretsiz)'dir.



Programın özellikler:

  1. Yeni Arayüzü ile kullanıcı daha rahat banner yapabilme
  2.  Arkaplan'a resim ekleme ile banner renk katma özelligi
  3. Ekstra flash effect'leri olması (parlayan yıldız vb.)
  4. Kaydet'diginizde html ve swf ve kodunu otomatik vermektedir.
Program çok kullanıslı daha bir cok özelligi mevcut ben sadece sizlere baştaki özellikleri paylaştım.

Programı kendim upload yaptım. mynet depo ile dosyayı rahat bir şekilde indirebilirsiniz. Link kırıklıgı olmaz. :)

Mynet Depo ile dosyayı ücretsiz indir 

Her hangi bir sorun ile karşılaşırsanız benımle iletisime geçebilirsiniz..

Iletisime bagla    

2 yorum:

proxy dedi ki...

güzel bir program ben kullanıyorum ve basit

Sezer dedi ki...

evet kolay kullanımlı bir flash programı ve reklam bannerleri kolay ve hızlı yapılabilir.

Paylaşım ağ'larında PAYLAŞ !