26 Ağustos 2009 Çarşamba

Kızını organ mafyasına sattı

Öfkeli koca, kızlarının kocaya ve organ mafyasına satıldığını iddia etti.
Bartın'da, iki çocuğuyla kayıplara karışan genç kadının eşi, karısının birlikte götürdüğü büyük kızını kocaya, küçük kızını ise organ mafyasına sattığını iddia etti.
Ortadan kaybolan kadının kocası, Bartın Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulundu.

Bartın'da eşine az rastlanan bir olay yaşandı. Yaklaşık 15 gün önce komşularına "Kocamla pikniğe gideceğiz" diyerek kızları Sibel (15) ve Fati (6) ile evden ayrılan Havva Nal'dan haber alınamadı. Daha önce de evi bir kere terk eden genç kadının kocası Selahattin Nal (54) şok iddialarda bulundu, Eşi Havva'nın büyük kızı Sibel'i kocaya sattığını, küçük kızı Fati'yi de organ mafyasına sattığını iddia eden Selahattin Nal, Bartın Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulundu. Eşinin Antalya veya Konya'da

olabileceğinden şüphelendiğini belirten Selahattin Nal, "Günlerdir haber alamıyorum. Bir kere daha evden ayrılmıştı. Eşim, iki kızımı alarak ortadan kayboldu. Kendi imkanlarımla izini sürdüm ama bir sonuç alamadım. Eşimin, büyük kızımı kocaya, küçük kızımı da organ mafyasına sattığını düşünüyorum. Çünkü normal bir insan değil. Parasız kalınca kızlarımı satmıştır. Savcılığa suç duyurusunda bulundum. Eşimin yakalanarak cezalandırılmasını istiyorum" dedi.

Cumhuriyet Savcılığı'na suç duyurusunda bulunan Selahattin Nal, kızlarının bulunmasını istedi.

2 yorum:

ferhat dedi ki...

allah belanı versin senin baba gibi

Sezer dedi ki...

Aynen :=))

Paylaşım ağ'larında PAYLAŞ !